hotgirls.blogg.se

2013-04-05
14:25:32

Lovat!
Har jue lovat att inte avslöja mig för konsekvenser och sånt shiet, men säger ej namn!
Jag är en tjej med 80 D kupa vill ha någon att knulla i åldern 17-21 år då jag är 18 år, är ganska mogen
är blonde och håret är långt, är 168 cm, har INTE gjort bröstförstoring dem blev bara stora, jag är smal långa ben 
och gillar att runka olla och få och ha sex bakifrån och framifrån! Gillar att bli pullad!
 
Trycka kuken mellan brösten avsugning jaa, gillar det mesta men inte slicka fittor och ett + om ni kmr med ngt nytt att visa som är gudomligt sköönt! hör av dig i en kommentar, publicerar inga kommentarer!
 
Sugen? Jaa kör på bara, tar den som beskriver bäst kmr testa tre en tjej en kille och en trekant typ.
 
 
 
 
 
 
Mina är lite mindre än de här!
Taggar: 80 D, anonyma, bröst, bästa, knull, kuk, sungan, trekant;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: